lundi 27 juin 2016

's greeschte G'heimnìs

Emil Nolde - 1930

Le volume n°125 de la Revue de littérature alsacienne est parue, début juin. Le dossier thématique traite du mystère. Un de mes poèmes - ci-dessous - a été publié, il traite du grand mystère qu'est la vie. Ce mystère qui nous mène du tout premier cri vers le dernier soubresaut ... et nous garde vivants ! 

Pour prendre connaissance du contenu de ce volume, suivez simplement ce lien.


's greeschte G'heimnìs
Y. RUDIO

Mìt’m eerschte Schrej,
wie wenn e Motor ànsprìngt,
màcht m’r sich ùf de Wej,
wie zellemols, àls Kìnd,
ùn weiss, m’r muess làng gehn,
wie e Pìlger dùrich ‘s Bràchlànd,
m’r derf nìtt bliiwe stehn,
nìtt ùf’m Wej ùn nìtt àm Rànd.

M’r trìfft ùf dem Wej
e G’selle odder e Fìnd,
jedi B’kànntschàft ìsch nej,
m’r màcht sich drüs e Frìnd.
Schrìtt fer Schrìtt
geht m’r dnod zàmme
ùn mìt jedem Trìtt
weiss m’r e bìssel meh, wù ànne!

Zeller ùn jener
fàlle odder gänn ùf,
selbscht geht m’r àwwer heeher,
m’r kànn nìtt wàrte drùf,
denn ‘s steht viel zeviel
vùr’m Sterwe
ùf’m Spiel
vùm Lewe
...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire